اطلاعات تماس

آدرس نمایندگی :
شعبه مرکزی : تهران، خیابان جمهوری
بعد از خیابان اردیبهشت ، پلاک 1250
شعبه شرق: خیابان گلبرگ غربی
بعد از میدان هلال احمر نبش کوچه ۹۱ پلاک ۳
شعبه غرب : میدان کاج، خیابان سرو شرقی
نبش کوچه بهزاد، مجتمع شهریار طبقه اول واحد 2

شماره تماس با نمایندگی :

گوشی سونی xperia 5 :

ما در این مطلب تصمیم داریم تا در مورد ویژگی های فنی و ظاهری گوشی سونی xperia 5 اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم، پس اگر می خواهید این گوشی را خریداری کنید این مطلب را مطالعه کرده و با توجه به نیاز خود، انتظارتان از یک گوشی و در نظر گرفتن بودجه خود آن را خریداری کنید. شرکت سونی گوشی اکسپریا 5 را در 2019 معرفی کرد، این گوشی مجهز به صفحه نمایش OIED می باشد، همچنین باید اضافه کرد که صفحه نمایش نسل قبلی این دستگاه 6.1 اینچ می باشد و دارای فناوری 5G نمی باشد و باید از مودم معمولی استفاده شود.

برای تعمیرات موبایل سونی اینجا کلیک کنید.

گوشی سونی xperia 5

دوربین گوشی سونی xperia 5 :

دوربین، این گوشی دارای الگوریتمی می باشد که به دوربین اصلی کمک می کند تا فوکوس دقیقی را داشته باشد. یکی دیگر از ویژگی های دوربین این دستگاه، این است می تواند عکس ها را با کیفیت 4K  ذخیره کند، اما شرکت سونی با کاهش اندازه صفحه نمایش خود رزولوشن و وضوح تصاویر را افزایش داده است یعنی تصاویر با کیفیت Full HD+ ذخیره می کند.

در کل در مورد دوربین های سونی باید ذکر شود که این دوربین ها، نسبت به نسل قبلی خود تغییرات چندان زیادی نکرده اند، و تنها تغییر موثر این است که به سنسور پرواز مجهز شده اند. یک نکته دیگر در خصوص دوربین گوشی سونی xperia  5 این است، که سونی با تغیراتی که در بخش نرم افزار و یا ارتقا آن ها انجام داده است توانسته امکان ضبط تصاویر به صورت اسلوموشن به وجود بیآورد.

گوشی سونی xperia 5

بخش صوتی گوشی سونی xperia 5 :

از ویژگی های صوتی این دستگاه این است که دارای دو اسپیکر در زیر دستگاه قرار دارد و اسپیکر دوم که برای مکالمه تعبیه شده است و با کمک یک دیگر باعث به وجود آمدن صدای استریو در دستگاه می شود.

برای تعمیرات موبایل سونی اینجا کلیک کنید.

گوشی سونی xperia 5

باتری گوشی سونی xperia  5 :

بر خلاف این که این گوشی اندازه نسبتا کوچکی دارد اما دارای باتری بزرگی به اندازه 4 هزار میلی آمپر می باشد که همراه با یک شارژر 18 واتی به فروش می رسد اما این گوشی قابلیت این را دارد که از شارژر 21 واتی نیز استفاده کند. نکته دیگری در خصوص باتری این گوشی ها وجود دارد این است که با شارژر پیش فرض تا 30 دقیقه شارژ گوشی از 0 به 50% می رسد.

شرکت سونی یک قابلیت را به نسل جدید گوشی های خود اضافه کرده است، که با وجود آن قابلیت تحلیل شارژ کاهش پیدا می کند و این قابلیت را در اختیار شما قرار می دهد که شارژ دستگاه خود را بر روی 90% نگه دارید و در آخر نکته ای که باید در خصوص این گوشی ها ذکر شود این است که این گوشی در دو مدل 128 گیگابایت و یا 256 گیگابایتی عرضه می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات سونی به سایت نمایندگی تعمیرات سونی مراجعه کنید.

اشتراک:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *