اطلاعات تماس

آدرس نمایندگی :
شعبه مرکزی : تهران، خیابان جمهوری
بعد از خیابان اردیبهشت ، پلاک 1250
شعبه شرق: خیابان گلبرگ غربی
بعد از میدان هلال احمر نبش کوچه ۹۱ پلاک ۳
شعبه غرب : میدان کاج، خیابان سرو شرقی
نبش کوچه بهزاد، مجتمع شهریار طبقه اول واحد 2

شماره تماس با نمایندگی :

تعمیرات ساعت هوشمند سونی در تهران

لپ تاپ های VAIO یک سری از لپ تاپ های تولید شده توسط شرکت Sony هستند که در سال 1996 معرفی شدند. این لپ تاپ ها به دلیل طراحی منحصر به فرد، کیفیت ساخت بالا و عملکرد مناسب، از محبوبیت بالایی در بین کاربران برخوردار هستند. تعمیرات لپ تاپ سونی وایو را میتوانید در نمایندگی تعمیرات سونی بیابید اما قبل از آن باید بدانید لپ تاپ های VAIO در انواع مختلف و با طیف گسترده ای از ویژگی ها و مشخصات فنی تولید می شوند. برخی از محبوب ترین سری های لپ تاپ های VAIO عبارتند از:

سری VAIO S: این سری از لپ تاپ ها به دلیل طراحی نازک و سبک و عملکرد مناسب، گزینه مناسبی برای استفاده روزانه و تجاری هستند.
سری VAIO Z: این سری از لپ تاپ ها به دلیل قدرت پردازشی بالا و طراحی پیشرفته، گزینه مناسبی برای کاربران حرفه ای و خلاق هستند.
سری VAIO Flip: این سری از لپ تاپ ها به دلیل قابلیت تبدیل شدن به تبلت، گزینه مناسبی برای کاربرانی هستند که به دنبال یک دستگاه همه کاره هستند.

لپ تاپ های VAIO از پردازنده های Intel Core یا AMD Ryzen استفاده می کنند و با ظرفیت های مختلف حافظه رم و حافظه داخلی عرضه می شوند. این لپ تاپ ها همچنین دارای صفحه نمایش های با کیفیت، دوربین های وب باکیفیت و اسپیکرهای با صدای خوب هستند.

لپ تاپ های VAIO از جمله باکیفیت ترین و زیباترین لپ تاپ های موجود در بازار هستند. این لپ تاپ ها گزینه مناسبی برای کاربرانی هستند که به دنبال یک دستگاه با عملکرد بالا، طراحی زیبا و کیفیت ساخت عالی هستند.

تعمیرات لپ تاپ سونی وایو

خدمات تعمیرات ساعت هوشمند سونی

تعمیر و تعویض ال سی دی

تعمیر و تعویض مادربرد

تعمیرات نرم افزاری

تعمیر و تعویض قاب

سرویس کلی

تعمیر و تعویض باتری

تعمیرات لپ تاپ سونی وایو سری s

در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سونی تمامی خدمات تعمیرات لپ تاپ سونی وایو سری  s انجام میشود که در زیر برخی از آنها را برای شما نوشته ایم :
خاموش شدن خودکار: یکی از رایج ترین مشکلات لپ تاپ های VAIO سری S، خاموش شدن خودکار آنهاست. این مشکل می تواند ناشی از خرابی باتری، شارژر یا مادربرد باشد. اما اکثر لپ تاپ هایی که با این مشکل به ما مراجعه کرده اند مشکل مادربرد داشتند و با تعمیرات مادربرد این مشکل برطرف شد.
مشکلات صفحه نمایش: مشکلات صفحه نمایش یکی دیگر از مشکلات رایج لپ تاپ های VAIO سری S هستند. این مشکلات می توانند شامل سیاه شدن صفحه نمایش، تار شدن تصویر، یا ایجاد خطوط روی صفحه باشند. بر خلاف تصور عموم بجز تعویض ال سی دی تعمیرات آن نیز ممکن است اما قبل از اظهار نظر لپ تاپ باید مورد بررسی قرار گیرد.
مشکلات فن: فن یکی از قطعات مهم لپ تاپ است که وظیفه خنک کردن پردازنده و گرافیک را بر عهده دارد. خرابی فن می تواند باعث گرم شدن بیش از حد لپ تاپ و آسیب دیدن سایر قطعات آن شود. معمولا فن ها به دلیل ورود گرد و غبار و یا فرسودگی خراب میشوند 
مشکلات هارد دیسک یا SSD: هارد دیسک یا SSD یکی دیگر از قطعات مهم لپ تاپ است که وظیفه ذخیره اطلاعات را بر عهده دارد. خرابی هارد دیسک یا SSD می تواند باعث از دست رفتن اطلاعات یا کند شدن و خاموشی کلی دستگاه شود.
 

تعمیرات لپ تاپ سونی وایو سری s
تعمیرات لپ تاپ سونی وایو سری z

تعمیرات لپ تاپ سونی وایو سری z

مشکلات این سری از لپ تاپ های وایو دقیقا مشابه سری S که در بالا توضیح دادیم میباشد و در این بخش قصد توضیح مشکلات نرم افزاری این سری از لپ تاپ های سونی وایو را داریم :

  • مشکلات سیستم عامل: یکی از رایج ترین مشکلات نرم افزاری لپ تاپ های VAIO سری Z، مشکلات سیستم عامل است. این مشکلات می توانند شامل کند شدن عملکرد سیستم عامل، قفل شدن سیستم عامل، یا بروز خطاهای مختلف باشند. برای رفع این مشکلات، باید سیستم عامل را به روز کنید یا آن را مجدداً نصب کنید.دقت داشته باشید با نصب مجدد سیستم عامل اطلاعات درون درایو c کاملا از بین خواهد رفت
  • مشکلات نرم افزارهای کاربردی: مشکلات نرم افزارهای کاربردی نیز می توانند باعث بروز مشکلاتی در لپ تاپ های VAIO سری Z شوند. برای رفع این مشکلات، باید نرم افزارهای کاربردی را به روز کنید یا آنها را مجدداً نصب کنید.
  • مشکلات بایوس : بایوس نیز دارای کد هایی میباشد که به اصطلاح به آن بوتلودر یا راه انداز اولیه میگویند. راه اندازی اولیه دستگاه تا خواندن ویندوز و سیستم عامل بر عهده بایوس است که در صورت خرابی باعث بروز مشکل روشن نشدن لپ تاپ میشود.

در صورت بروز هر یک از مشکلات ذکر شده، میتوانید به نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سونی مراجعه کنید. متخصصان این مرکز در نهایت سرعت و دقت میتوانند لپ تاپ شما را تعمیر نمایند.

 

همین الان با ما تماس بگیرید

02191300348

تعمیرات لپ تاپ سونی وایو سری flip

ایراد بزرگی که در لپ تاپ های وایو سری flip دیده میشود لولای ضعیف آنهاست . لولا یکی از قطعات مهم لپ تاپ های VAIO سری Flip است که وظیفه اتصال صفحه نمایش به بدنه را بر عهده دارد. این قطعه به دلیل استفاده مداوم و باز و بسته شدن صفحه نمایش، ممکن است دچار مشکل شود.این قطعه ممکن است در طول زمان ایرادات زیر را شامل شود که تماما قابل رفع هستند :

  • شکستگی لولا: یکی از رایج ترین مشکلاتی که برای لولای لپ تاپ های VAIO سری Flip به وجود می آید، شکستگی آن است. این مشکل می تواند ناشی از ضربه، فشار زیاد یا استفاده نادرست از لپ تاپ باشد.
  • شل شدن لولا: یکی دیگر از مشکلاتی که برای لولای لپ تاپ های VAIO سری Flip به وجود می آید، شل شدن آن است. این مشکل می تواند ناشی از استفاده زیاد از لپ تاپ یا خشک شدن روغن های لولا باشد.
  • گیر کردن لولا: ، گیر کردن لولا می تواند ناشی از ورود گرد و غبار یا خرده ریز به داخل لولا باشد.
تعمیرات لپ تاپ سونی وایو سری flip
تعویض باتری لپ تاپ سونی وایو

تعویض باتری لپ تاپ سونی وایو

در صورتی که باتری لپ تاپ سونی واییو شما دچار مشکل شده است، توصیه می شود که آن را تعویض کنید. تعویض به موقع باتری خراب اهمیت زیادی دارد زیرا می تواند از بروز مشکلات جدی تر جلوگیری کند.

مهمترین دلایلی که نشان می دهد باتری لپ تاپ سونی واییو شما نیاز به تعویض دارد عبارتند از:

  • کاهش مدت زمان نگهداری شارژ: اگر متوجه شدید که لپ تاپ شما کمتر از قبل شارژ می شود و زودتر از حالت عادی خاموش می شود، این احتمال وجود دارد که باتری آن خراب شده باشد.
  • گرم شدن بیش از حد لپ تاپ: گرم شدن بیش از حد لپ تاپ می تواند نشانه ای از مشکل باتری باشد.
  • نشت مایع از باتری: در صورتی که متوجه نشتی مایع از باتری لپ تاپ خود شدید، باید هرچه سریعتر آن را تعویض کنید.

ما کجاییم؟

شعبه مرکزی : تهران خیابان مطهری ، خیابان قائم مقام (جنوبی) ، پلاک 158 ، واحد 1​

شعبه غرب : تهران سعادت آباد میدان کاج خیابان سرو شرقی جنب بهزاد جنوبی مجتمع استاد شهریار واحد 2

تعویض ال سی دی لپ تاپ سونی وایو

ال سی دی لپ تاپ سونی وایو یکی از قطعات مهم این دستگاه است که وظیفه نمایش تصاویر را بر عهده دارد. کیفیت ال سی دی لپ تاپ بر روی تجربه کاربری و عملکرد کلی دستگاه تأثیر زیادی دارد.

در بازار، ال سی دی های کپی و اورجینال لپ تاپ سونی وایو با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند. ال سی دی کپی نسخه ای از ال سی دی اورجینال است که توسط شرکت های دیگر تولید می شود. این ال سی دی ها معمولاً از کیفیت پایین تری نسبت به ال سی دی اورجینال برخوردار هستند.

در نمایندگی تعمیرات سونی تمامی کیفیت ها را موجود داریم اما اصرار ما بر استفاده از ال سی دی های اورجینال میباشد زیرا هم دوام بالا دارند و هم کیفیت قبلی را به شما ارائه میدهند.

تعویض ال سی دی لپ تاپ سونی وایو

درخواست تعمیرات آنلاین

به جهت راحتی شما عزیزان راه های زیادی برای ارتباط با ما برایتان قرار داده ایم.

یکی از این راه ها ارتباط آنلاین با کارشناسان ماست

فرم روبرو را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در کمتر از 5 دقیقه با شما تماس بگیرند

سوالات متداول درمورد تعمیرات لپ تاپ سونی وایو