اطلاعات تماس

آدرس نمایندگی :
شعبه مرکزی : تهران، خیابان جمهوری
بعد از خیابان اردیبهشت ، پلاک 1250
شعبه شرق: خیابان گلبرگ غربی
بعد از میدان هلال احمر نبش کوچه ۹۱ پلاک ۳
شعبه غرب : میدان کاج، خیابان سرو شرقی
نبش کوچه بهزاد، مجتمع شهریار طبقه اول واحد 2

شماره تماس با نمایندگی :

تبلت سونی از محصولاتی است که به دلیل توسعه روز‌افزون امکانات کامپیوتری، تلفن همراه‌های هوشمند، تبلت‌ها و نوت‌بوک‌ها کمپانی سونی را در مسئله IT  را به تکاپو انداخته است تا آن ها نیز دستی بر آتش داشته باشند. درحال حاضر هر شرکتی به فراخور بضاعت و توان‌ها و داشته‌های خویش به نوعی وارد این میدان ‌میشود. کمپانی سونی نیز با کوله‌باری از تجربه و محصولات متنوع کامپیوتری پا درین عرصه نهاده میباشد. سونی در راستای ارتقا رضایتمندی مشتریان و رفع نیازهای هموطنان گرامی، واحد تعمیرات تخصصی تبلت سونی را با تیمی از باسابقه ترین، مهندسین و متخصصین تعمیرات تبلت سونی فعال سازی کرده است. این واحد با سود گیری از سالیان تجربه در خصوص تعمیرات مشقت بار افزار و به کار گیری از بروزترین امکانات الکترونیکی، همه امورات تعمیر سونی و تبلت سونی را با قطعات اورجینال و مطلوب ترین بها به مشتریان و همیاران با شخصیت ارائه می‌دهد. همینطور مجموعه تعمیرات سخت افزاری تبلت سونی خدمت، با دارا بودن بایگانی بی نقص ،سرویس ها نرم افزاری تبلت دربرگیرنده نصب رام و مکان نما گونه های تبلت را با رام های اورجینال شرکت های آفریننده با هزینه ای بسیار مطلوب به مشتریان عزیز ارائه می‌نماید. سونی یکی از وسیع‌ترین و دیرین‌ترین تولیدکنندگان کالاهای مصرفی الکترونیکی می باشد.

 

نمایندگی تبلت سونی

نمایندگی تبلت سونی در حوزه  تعمیرات تبلت سونی خدمات ارائه می‌دهد. این نمایندگی همواره سعی می نماید تا با آشنایی درست نیاز های کاربران در هر کدام از این حوزه ها شایسته ترین سرویس ها را در دست آن‌ها قرار دهد. با اعتنا به اینکه امروزه به کار گیری از این دستگاه در نوع های متفاوت ترویج زیادی دارد، لذا اخذ سرویس ها در حوزه فروش و تعمیرات برای کاربران لازم و ضروری میباشد. کمپانی سونی فقط یکی‌ از شرکتهای سازنده تبلت میباشد. چنانچه شما استفاده کننده عزیز قصد تهیه و تنظیم یک کدام از تبلت های سونی را دارید یا این که میخواهید یک کدام از تبلت های سونی را تعمیر نمائید، شایسته ترین مرکزی که می‌توانید گزینش نمائید، نمایندگی تبلت سونی برتر میباشد؛ چون این نمایندگی در حوزه فروش و تعمیرات تبلت سونی به طور گسترده و مبتنی بر نیاز مشتریان طرح ریزی نموده است و خدماتی ارزنده ارائه می‌دهد. تمام سرویس ها نیز یار و همدم با گارانتی دارای اعتبار ارائه می گردد.

 

 

خدمات تعمیرات تبلت سونی

تعمیرات تخصصی تبلت سونی، در بر گیرنده همه اقداماتی میباشد که برای تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه انجام میشود. ترمیم نرم افزاری، مشتمل بر اقداماتی میباشد که به رفع مشکلاتی از قبیل کرش کردن سیستم، فرمت شدن ناگهانی برنامه ها، ویروسی شدن دستگاه و مواقعی از این دست می انجامد. تعمیرات سخت افزاری نیز به باز‌بینی، تعمیر و تعویض قطعاتی همچون هارد، cpu، دوربین، رم، ال سی دی، تاچ، باتری و … تبلت سونی اشاره دارد. عبارت تخصصی به‌این عامل به فعالیت برده می گردد که تمامی فرایندهای نقل شده به وسیله تیمی از حرفه ای ترین تکنسین های تعمیرات تبلت انجام می‌شود. این مساله سبب گردیده که هیچ سیرتکامل خطایی در فرایند ترمیم واقعه نیفتد و تمامی ایرادات این جنس به طور حرفه ای برطرف گردند. تجربه بالا و نیز علم فنی گروه تعمیراتی به آن ها این قابلیت را داده که سطحی از تعمیرات را انجام دهند که در کم تر مرکز تعمیراتی می توان شبیه آن را پیدا کرد

 

فرآیند تعمیر تبلت سونی

در نمایندگی اصلی سونی یوزرها گرامی که از تولیدات شرکت سونی استفاده می کنند این نکته را توجه نمایند که در صورت بوجود آمدن هرگونه اختلال و عیبی در این تولیدها، از مبادرت خودسرانه جهت تعمیرات و ترمیم آنان جلوگیری کنند. انجام چنین کارهایی بر روی دستگاه فارغ از داشتن تخصص و علم نه صرفا منجر بوجود آمدن اشتباه و ایرادهایی بر روی دستگاه می‌گردد بلکه منجر بوجود آمدن جراحت های دیگری نیز می شود که سبب ساز به تحمیل هزینه به کاربران می شود. براین اساس بهتر میباشد در او‌لین قدم، طی یک تماس، از مشورت کردن‌ های کارشناسان ما در مرکز تعمیرات سونی فایده‌مند شوید. هنگامی که شما با نمایندگی سونی تماس میگیرید در شرایطی‌که که مشکل بوجود آمده معمولی باشد فراگیری‌جهت رفع عیوب دستگاه به طور تلفنی به شما کاربران با شخصیت ارائه میشود. در غیر این صورت زمانی که دستگاه با خلل فنی و مشقت بار افزاری مواجه گردیده باشد شما بایستی با تحویل دستگاه تبلت خویش به مرکز تعمیرات تبلت سونی جهت رفع مشکل و ایراد بوجود مبادرت نمائید. شما دوستان خوب میتوانید از سرویس ها تخصصی و کارآمد مرکز تعمیر تبلت سونی ما بهره برده تا کمترین هزینه را جهت تعمیر تبلت خویش متحمل گردید.

 

تعمیر ال سی دی تبلت سونی

شکستگی کاغذ ی اکران یکی خطاها شایع در موبایل ها و تبلت های هوشمند، به شمار میرود. این اختلال اکثر اوقات به جهت وارد داخل شدن ضربه های نسبتا شدید تولید می گردد. از آنجا که معمولا هزینه ی بده بستان ال سی دی تبلت ها نسبت به بقیه کارها تعمیرات اضافه میباشد، تعمیرکاران فعال در نمایندگی تعمیر تبلت سونی ، همواره یوزرها را به استعمال از ضربه گیر، گلس و فریم های مرغوب، تشویق می کنند. به کارگیری از این اسباب، تا حد متعددی، مقاومت ورقه ی اکران را نسبت به ضربه بالا می‌برد. چنانچه از کاربران تبلت های سونی و حتی بقیه تلفن همراه ها و تبلت ها می‌باشید، لازم میباشد بدانید نمایشگر از دو لایه ی مهم درست شده میباشد. لایه ی سطحی تر گلسی ست که نقش نگهدارنده را برای ال سی دی که لایه ی زیرین میباشد، ایفا می کند. در بسیاری از مواقع شکستگی صرفا مشتمل بر گلس می‌شود که تعویض آن هزینه ی بسیار کمتری دارد. البته در مواردی که ضربه، ال سی دی را دچار آسیب نماید، تعمیرکار راه‌حل ای جز تعویض کلی این بخش ندارد. یک کدام از دیگر از نکاتی که لازم توجه میباشد، به کار گیری از ال سی دی اورجینال تحت عنوان جایگزین میباشد. به دلیل آنکه ال سی دی بی کیفیت مقاومت بسیار پاره ای در مقابل ضربات احتمالی به تبلت دارد.

 

تعمیر باتری تبلت سونی

باتری یکی‌از اساسی ترین بخش های تشکیل دهنده ی تبلت هاست. کیفیت و سعی این بخش نقش بسزایی در کارایی درست تبلت سونی ایفا می‌نماید. به نحوی که خرابی آن، می‌تواند عمل کلی دستگاه را با مشکل روبرو نماید. قدمت باتری تبلت های سونی، مانند تمام باتری ها، با محدودیت روبروست. بی تردید می دانید که به مرور زمان این قطعه، عملکرد خویش را از دست می دهد. ولی عمر موثر باتری ها مقداری متفاوت میباشد. واضح میباشد که عمر باتری های اورجینال و اصلی، بیش تر از باتری های تقلبی و بی کیفیت میباشد. تعمیرکاران نمایندگی تعمیر تبلت سونی، برای بالا بردن عمر مفید باتری تبلت های سونی، همواره به کاربران پیشنهاد می کنند، از باتری های اورجینال، کابل ها و منابع تغذیه ی اصلی استعمال نمایند. استفاده از کابل ها و شارژر های بی کیفیت، تاثیر منفی بسیاری بر سلامت باتری دارد. در صورتی تبلت شما، مبتلا اختلالاتی در کارایی باتری شد، می‌توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیر تبلت سونی، از اصلی بودن باتری جایگزین اطمینان حاصل فرمائید.

 

تعمیر دوربین تبلت سونی

کاربران زیادی با ایرادات مختلفی در کارایی دوربین تبلت های سونی، مراجه شدند. این خطاها قادر است دربرگیرنده مواقعی چون تار و بی کیفیت بودن عکس و فیلم، عدم کارکرد فلاش دوربین، سیاه نشان دادن تصویر و کرش کردن، باشد. خرابی های دوربین می‌تواند دلایل سخت افزاری و نرم افزاری زیادی داشته باشد. رسیدگی به این مشلات مستلزم تخصص و آشنایی بالای کارشناسان تعمیر تبلت های سونی دارد. در‌صورتی‌که با هرمورد از این اختلالات روبرو شدید، لازم میباشد در ابتدا و قبل از مراجعه به نمایندگی تعمیر تبلت سونی ، تبلت خویش را بر موقعیت ایمن قرار دهید. این مبادرت از کار نرم افزار های مزاحم پرهیز می نماید. بعضا مواقع چنین نرم افزار هایی سبب داخل شدن ایراد در سعی دوربین تلفن همراه و تبلت سونی ، می شود. از سایر اقدامات لازم میتوان بازگرداندن تبلت به پیکربندی سوله را نمونه زد. در حالتی که با انجام این فعالیت، همچنان ایراد به قوت خویش بر جای ماند، لازم میباشد برای حل آن، از کارشناسان نمایندگی تعمیر تبلت سونی امداد بگیرید.

 

تعمیر ویبره تبلت sony

یکی‌از اختلالات متداول در تبلت های سونی ، مشکل ویبره نخوردن آن هاست. شاید شما هم با ایراد ویبره نخوردن تبلت های سونی خویش، مواجه گردیده اید. در‌این‌حالت‌ تبلت شما هیچ فیدبک لرزشی ارائه نمیکند. دلایل مختلفی میتوان به ویبره نخوردن تبلت سونی یاری دهد. بعضی از این عارضه ها قابل انعطاف افزاری ست و در چنین صورتی برای حل اختلال نیاز به گشودن تبلت وجود ندارد. ولی در مواردی که نقص‌ دلیل مشقت بار افزاری داشته باشد، کارشناس تعمیر تبلت سونی ، برای تشخیص و تعمیر ملزم به گشودن دستگاه میباشد. در‌حالتی که که موتور مبتلا نقص‌ گردیده باشد، می‌توانید با صرف هزینه ای مقطوع و در حداقل زمان، به یاری تکنسین تعمیر تبلت سونی ، از تعمیر این قطعه اطمینان نتایج فرمائید.