اطلاعات تماس

آدرس نمایندگی :
شعبه مرکزی : تهران، خیابان جمهوری
بعد از خیابان اردیبهشت ، پلاک 1250
شعبه شرق: خیابان گلبرگ غربی
بعد از میدان هلال احمر نبش کوچه ۹۱ پلاک ۳
شعبه غرب : میدان کاج، خیابان سرو شرقی
نبش کوچه بهزاد، مجتمع شهریار طبقه اول واحد 2

شماره تماس با نمایندگی :

مشکلات رایج لپ تاپ ها :

لپ تاپ ها به دلیل این که به طور دائم در حال جا به جایی و حمل و نقل هستند مورد آسیب و صدمه قرار می گیرد و یا به بیان دیگر احتمال آسیب دیدگی این دستگاه ها از کامپیوتر ها بیشتر است. با این وجود که سازندگان و تولید کنندگان این دستگاه ها تلاششان بر این است تا دستگاه ها را با بالا ترین کیفیت ممکن تولید کنند اما با این وجود هم مسائل و مشکلات مربوط به بخش سخت افزاری و نرم افزاری لپ تاپ ها بسیار است که هر گونه کوچک ترین مشکلی برای لپ تاپ ها به وجود بیاید برای کاربران هزینه بر می باشد، اما شما کاربران گرامی می توانید برای کاهش هزینه های تعمیرات لپ تاپ خود مطالعه این مطلب را در مورد مشکلات رایج لپ تاپ ها از دست ندهید.

برای تعمیرات لپ تاپ سونی به نمایندگی تعمیرات سونی  مراجعه فرمایید.

مشکلات رایج لپ تاپ ها

آسیب کیبورد لپ تاپ :

یکی از علائمی که نشانگر آسیب دیدگی در بخش لپ تاپ می باشد لق شدن کلید ها و یا کنده شدن آن ها می باشد. کیبورد ها غالبا به دلیل این که هنگام تایپ دائما فشار بر رویشان اعمال می شود و یا آب خوردگی جز حساس ترین قطعات در برابر آسیب محسوب می شوند که ممکن است با گذشت زمان این کلید ها از جای خود خارج شوند که سازنده های لپ تاپ در بخش پشتیبانی سایت هایشان راهنمای تعویض کیبورد را بیان کرده و در اختیار کاربران قرار داده اند که اگر می خواهید از این راهنمایی استفاده کنید می توانید وارد سایت لپ تاپ خودتان شوید و کلمه (keyboard replacement) را تایپ و سرچ کنید.

برای تعمیرات لپ تاپ خود اینجا کلیک کنید.

مشکلات رایج لپ تاپ ها

اتصال پیدا نکردن به شبکه اینترنت بی سیم :

یکی دیگر از مشکلات رایج لپ تاپ ها این است که نمی توانند به شبکه اینترنت بی سیم متصل شوند که یکی از علائم این مشکل خطای مکرر (time out) می باشد. با توجه به این که لپ تاپ دستگاهی قابل حمل می باشد کاربران توقع دارند که هرجا که اقدام کنند به شبکه بی سیم متصل شوند، اما گاها این اتصالات با مشکل مواجه می شود. اقلیت لپ تاپ ها علاوه بر تنظیمات نرم افزاری دارای یک کلید هم هستند که مربوط به بخش اتصال به شبکه وایرلس می باشد که همیشه این دکمه را باید در حالت فعال قرار دهید.

مشکلات رایج لپ تاپ ها

ثابت ماندن پیکسل ها :

یکی دیگر از مشکلات رایج لپ تاپ ها ثابت ماندن پیکسل ها می باشد، که علائمش مشاهده نقطه های سبز یا قرمز رنگ در صفحه نمایش مانیتور می باشد. وجود پیکسل های ثابت بر روی صفحه نمایش هنگام کار با لپ تاپ بسیار آزار دهنده می باشد. این پیکسل ها به رنگ خود باقی می مانند و با پیکسل های دیگر روشن نمی شوند که بیشتر تولید کنندگان برای یک الی دو پیکسل خراب موجود صفحه نمایش لپ تاپ را تعویض نمی کنند در اصل تعداد پیکسل های آسیب دیده باید بیش از 10 عدد باشد تا شرکت تولید کننده به تعویض آن اقدام کند.

مشکلات رایج لپ تاپ ها

کرش سیستم :

از دیگر مشکلات رایج لپ تاپ ها کرش کردن سیستم می باشد که از علائم این مشکل بوت نشدن لپ تاپ می باشد. هنگامی که یک لپ تاپ بوت نمی شود یا به زبان ساده تر به روز نمی شود کاربران را به شدت نگران می کند اما بیشتر مواقع این مشکل ساده مانند خطای سیستمی و یا خیلی سخت مانند بدسکتور در دیسک می باشد، که برای حل این مشکل با در نظر گرفتن راهنمایی های شرکت تولید کننده هارد را از دستگاه خارج کنید.

اشتراک:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *