اطلاعات تماس

آدرس نمایندگی :
شعبه مرکزی : تهران، خیابان جمهوری
بعد از خیابان اردیبهشت ، پلاک 1250
شعبه شرق: خیابان گلبرگ غربی
بعد از میدان هلال احمر نبش کوچه ۹۱ پلاک ۳
شعبه غرب : میدان کاج، خیابان سرو شرقی
نبش کوچه بهزاد، مجتمع شهریار طبقه اول واحد 2

شماره تماس با نمایندگی :

فعال کردن بلوتوث لپ تاپ :

با وجود این که فعال کردن بلوتوث لپ تاپ کار پیچیده ای نمی باشد اما بسیاری از کاربران لپ تاپ ها از طریقه انجام این عمل آگاهی ندارند علی الخصوص زمانی که دستگاهشان را تازه خریداری کرده اند و تسلط کافی بر آن ندارند مطالعه این مطلب می تواند برایشان مفید باشد. ما در این مقاله چگونگی فعال کردن بلوتوث را آموزش داده ایم پس با ما همراه باشید تا این کار را به راحتی انجام دهید.

برای تعمیرات لپ تاپ خود به نمایندگی تعمیرات سونی مراجعه فرمائید.

کاربرد بلوتوث در لپ تاپ :

قبل از این که به بررسی چگونگی فعال سازی بلوتوث لپ تاپ بپردازیم به این سوال پاسخ می دهیم که بلوتوث لپ تاپ چه کاربرد و مزیتی دارد و یا در چه فعالیت هایی می توان از این قابلیت استفاده کرد. از بیشترین کاربرد های بلوتوث این است که می توانید تجهیزات زیادی مانند اسپیکر و… را به لپ تاپ وصل کنید. از دیگر کاربرد های بلوتوث این است که هنگامی که سوکت شارژ لپ تاپ شما خراب باشد و یا کابلی در دسترستان نباشد به راحتی می توانید با فعال کردن بلوتوث لپ تاپ و دستگاه دیگرتان به انتقال فایل های مورد نظرتان اقدام کنید. این نکته را در خصوص بلوتوث دستگاه در نظر داشته باشید که محدوده آنتن دهی بلوتوث 10 متر می باشد که برای لپ تاپ و کامپیوتر های خانگی این محدوده تا 100 متر هم می رسد.

فعال کردن بلوتوث لپ تاپ

مراحل فعال کردن بلوتوث در ویندوز 10 :

بلوتوث لپ تاپ در حالت عادی طی سه مرحله روشن می شود :

مرحله اول :

کلید ویندوز را نگه داشته و کلیدI را کلیک کنید تا صفحه تنظیمات برایتان باز شود

فعال کردن بلوتوث لپ تاپ

مرحله دوم :

بر روی Devices کلیک کنید.

فعال کردن بلوتوث لپ تاپ

مرحله سوم :

برای فعال کردن بلوتوث لپ تاپ بر روی گزینه on-off کلیک کنید و آن را از حالت off  به on تغییر دهید.

دیگر مراحل فعال کردن بلوتوث :

اگر پس از انجام مراحل بالا موفق به فعال کردن بلوتوث نشده اید، می توانید مراحلی که در این قسمت برایتان عنوان می کنیم را امتحان کنید.

  • درایور بلوتوث را در سیستم خود آپدیت کنید.
  • از اول نرم افزار بلوتوث را در لپ تاپ و یا کامپیوتر خود فعال کنید.
  • از پشتیبانی بلوتوث خود اطمینان داشته باشید.

برای تعمیرات لپ تاپ اینجا کلیک کنید.

نصب درایور بلوتوث :

اگر می خواهید درایور بلوتوث را نصب کنید این مقاله را مطالعه کنید چرا که به زبان ساده نصب این نرم افزار را آموزش داده ایم. برای نصب درایور بلوتوث در ابتدا بر روی استارت کلیک کرده و پس  از نمایش صفحه جدید گزینه Device Manager کلیک کنید.حالا بلوتوث را انتخاب کنیدنکته: اگر گزینه بلوتوث را مشاهده نکرده اید می توانید با کلیک بر روی Device Manager را انتخاب کنید و بعد روی بلوتوث کلیک کنید. پس از پیدا کردن درایور بلوتوث بر روی آن کلیک راست کنید و سپس update driver software را انخاب کنید. حالا درایور بلوتوث بر روی سیستم شما نصب شده است.

نصب درایور بلوتوث با نرم افزار:

اگر قادر به نصب درایور بلوتوث به صورت دستی نشدید میتوانید از نرم افزار های نصب درایور خودکار استفاده کنید.این نرم افزار ها میتوانند علاوه بر نصب درایور هایی که روی لپ تاپ شما نصب نشده است درایور های قدیمی شما را نیز آپدیت یا بروزرسانی کنند.از بهترین نرم افزار های نصب خودکار میتوان driver pack solotion را نام برد ولی در پایین لیستی از درایور های مختلف را برایتان آماده کرده ایم.
Advanced Driver Updater
Smart Driver Care
Driver Booster
WinZip Driver Updater
Eazy Driver Updater

اشتراک:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *