اطلاعات تماس

آدرس نمایندگی :
شعبه مرکزی : تهران، خیابان جمهوری
بعد از خیابان اردیبهشت ، پلاک 1250
شعبه شرق: خیابان گلبرگ غربی
بعد از میدان هلال احمر نبش کوچه ۹۱ پلاک ۳
شعبه غرب : میدان کاج، خیابان سرو شرقی
نبش کوچه بهزاد، مجتمع شهریار طبقه اول واحد 2

شماره تماس با نمایندگی :

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سونی

لپ تاپ سونی وایو و تعمیر آن، یکی‌از مهم‌ترین مسائل کاربران این برند میباشد. کمپانی سونی در بخش لپ تاپ سونی وایو مدام از شایسته ترین و ارزنده ترین رقبای بازار لپ تاپ جهان بوده و می‌باشد. البته این تولیدات هم همانند تمام لپ تاپ های ساخت گردیده در سراسر جهان از مخاطرات و مشکلاتی که روزمره یوزرها را تهدید می نمایند ایمن نخواهند بود. تولیدات لپ تاپ سونی با دقت به طراحی تخصصی و منحصربفردی که دارا‌هستند هنگام بروز اختلالات کاکردی و فنی، یافتن مبداء ایرادات و رفع آن برای اشخاص معمولی غیرمتخصص بحران بر انگیز و نسبتاً ناممکن خواهد بود. با دقت بدین مهم مشتریان این مجموعه می‌توانند با حضور در مرکز تعمیرات سونی وایو مهم ترین و پیچیده ترین اشکالات مشقت بار افزاری و قابل انعطاف افزاری دستگاه خویش را با اطمینان از اخذ شایسته ترین و موفیقت آمیزترین سرویس ها، رفع کنند. از مهم‌ترین مشخصات و کارکردهای مرکز تعمیر سونی وایو می­توان از موردها ذیل اسم برد: بکار بردن توسعه یافته ترین و هوشمندترین امکانات تعمیراتی، به کارگیری از قطعات اصل و اورجینال برای جایگزینی و تعویض قطعات از فعالیت افتاده. و ارتقای عملکرد لپ تاپ سونی با به کارگیری از بعضی راهکارهای فنی در طول تعمیر کردن دستگاه، گردگیری فن‌ای کلیه اجزا و قطعات و ….

 

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سونی

خدمات تعمیرات لپ تاپ سونی

تعمیرات نرم افزاری

تعمیر و تعویض مادربرد

تعمیر و تعویض ال سی دی

تعمیر و تعویض باتری

تعمیر و تعویض قاب

تعمیر ایرادات شارژ

نمایندگی تعمیرات لپ تاپsony vaio

تعمیرات تخصصی لپ تاپ سونی وایو sony vaio در‌این مرکز با منفعت مندی از توسعه یافته ترین امکانات و با تیمی متبحر متشکل از کارشناسان تحصیل کرده و کاردان ، در قضیه تعمیرات لپ تاپ سونی انجام می پذیرد. تعمیر لپ تاپ درین مرکز به طور کاملا تخصصی و ماهر میباشد و قطعات مصرف شده برای لپ تاپ شما تماما تضمین گردیده و دربرگیرنده گارانتی هست.

این موسسه توانسته است با گذشت بیشتراز ۱۰ سال از کار خویش در مورد تعمیرات لپ تاپ اعتماد بخش اعظمی از مشتریان خویش را جلب نماید و سرویس ها کیفیت عالی به مشتریان خویش عرضه کند در شرایطی‌که لپ تاپ سونی وایو sony vaio شما وخیم شده‌است و نیاز به تعمیرکار لپ تاپ سونی وایو sony vaio دارید با مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ سونی وایو sony vaio تماس حاصل نمایید تا از علم و قدرت متخصصین و تکنسین‌های فنی مجرب و زبده ما منفعت ببرید.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپsony vaio
عیب یابی لپ تاپ سونی

عیب یابی لپ تاپ سونی

کارمندان کمپانی وایو در بخش تعمیرات به زمینه عیب یابی اهمیت متعددی می‌دهند. و در دستور عمل انها بصورت جدی این مهم پیگیری می‌شود تا شایسته ترین راهکار و سازگارترین شیوه با ساختار دستگاه برای تعمیر آن آیتم به کار گیری قرار بگیرد . این اصول تعمیر لپ تاپ سونی وایو باعث می‌گردد لپ تاپ پس از تعمیر، کیفیتی در‌حد ساختار نخستین خویش را گشوده یابد. کارشناسان نمایندگی سونی وایو معتقدند در شرایطی که دارنده یک لپ تاپ وایو میباشید و مبتلا نقص‌ شد بایستی مستقیما به سراغ نمایندگی های آن رفت. در هر مرکز نمایندگی سونی بدون شک یک قسمت تعمیرات و سرویس ها موجود هست. طبق استراتژیهای تعمیراتی وایو به ایرادیابی و حل اشتباهات دستگاه با مطلوب ترین بها ممکن میپردازند. مرکز ها نمایندگی سونی همواره یک مجموعه خبره و اموزش دیده و همگام با اخرین آپدیت رسانی های کمپانی دارند.

همین الان با ما تماس بگیرید

02191300348

خدمات تعمیرات لپ تاپ سونی

لپ تاپ های سونی با ارم وایو وارد بازار می‌شوند و در‌صورتی‌که در جایی دستگاهی با ارم وایو مشاهده کردید یعنی ان دستگاه متعلق به کمپانی سونی می‌باشد . تعمیرات مانیتور سونی لپ تاپ های سونی VAIO Fit 15E برای مصرف کنندگان خویش تماما باصرفه طراحی شده‌است . این لپ تاپ ها را با ضخامت ۲۶ میلیمتری که دارا هستند نمی توان الترا بوک نامید البته ضخامتی که دارند نسبت به سخت افزار داخلی و درایو نوری داخل دستگاه منطقی می‌باشد.

وزن ان ۷/۲ کیلوگرم است و بدنه ی آن از نوعی پلاستیک بسیار مرغوب تاسیس شده است و این جلد روی کالا در مقابل فشار و ضربه و یا این که هرگونه اسیب دیگر مقاومت بالایی از خویش نشان می‌دهد . این سری از لپ تاپ های وایو در سه رنگ سپید ، مشکی و صورتی وارد باز می شود . فقط تفاوت ان ها با لپ تاب های محرمانه پیشین در‌این میباشد که ان ها با صفحه کلید سپید و فریم مشکی ایجاد می شدند البته در سری تازه بدنه و صفحه کلید در یک رنگ می‌باشند و هیچ تفاوتی بین ان ها نیست.

در لپ تاب های سری VAIO Fit 15E تنوع و تفاوت پورت ها بسیار میباشد ، این پورت ها دارنده سرعت و کیفیت قابل ملاحظه ای می باشند و مدام به مشتریانش خودش را اثبات نموده است .  از ابتکارات نو به فعالیت رفته در‌این محرمانه از لپ تاب ها می شود به فناوری NFC یا این که رابطه میدان نزدیک (NEAR Field Communicatin) است که یک کدام از جدیدترین فناوری ها در مورد رابطه بی سیم می‌باشد . نمایندگی سونی با عملکرد خویش سعی در این دارد که بتواند به تعمیرات لپ تاپ سونی به نحو احسنت بپردازد.

خدمات تعمیرات لپ تاپ سونی
تعمیرات لپ تاپ sony

تعمیرات لپ تاپ SONY

تعمیر لپ تاپ SONY یکی‌از خدماتی میباشد که در پارت تعمیرات سونی در واحدی جداازهم ارائه می‌گردد. متخصصان این شرکت با کلیه بخش های نرم افزاری و سخت افزاری دستگاه آشنا بوده و در کوتاه ترین زمان همگی نواقص آن را برطرف می‌نمایند. تعمیرات لپ تاپ SONY یکی‌از واحد های فعال بوده که با بهره مندی از متخصصان ماهر و با تجربه همگی سرویس ها مربوط به لپ تاپ سونی را ارائه مینماید. تعمیر لپ تاپ SONY در این موسسه در دو بخش تعمیرات قابل انعطاف افزاری و تعمیرات طاقت فرسا افزاری تقسیم بندی میگردد.

واحد تعمیرات قابل انعطاف افزاری با فایده مندی از آپ تو دیت ترین اپلیکیشن های کاربردی شایسته ترین برنامه های موردنیاز یوزرها را در دست داشته و در چهره نیاز برای مشتریان نصب مینمایند. همینطور قابلیت و امکان افزایش برنامه ها و سیستم برهان لپ تاپ در واحد تعمیرات قابل انعطاف افزاری لپ تاپ سونی قابلیت پذیر میباشد. واحد تعمیرات سخت افزاری با دسترسی به انواع قطعات اورجینال قادر است همگی قطعات سخت افزاری لپ تاپ را تعویض و تعمیر کند.

مهندسان واحد تعمیرات سخت افزاری لپ تاپ سونی در شرایطی‌که که تعمیر یک قطعه قابلیت پذیر نباشد با اطلاع مشتری آن را با یک نمونه ی اورجینال جایگزین می نمایند. همه خدمت های ارائه گردیده در واحد نمایندگی لپ تاپ SONY از جانب مرکز سخت افزار برتر تضمین می‌گردد. در همین راستا شما می‌توانید با اطمینان کامل به واحد تعمیرات لپ تاپ SONY مراجعه کرده و خدمت های موردنیاز خویش را دریافت نمائید.

ما کجاییم؟

شعبه مرکزی : تهران خیابان مطهری ، خیابان قائم مقام (جنوبی) ، پلاک 158 ، واحد 1​

شعبه غرب : تهران سعادت آباد میدان کاج خیابان سرو شرقی جنب بهزاد جنوبی مجتمع استاد شهریار واحد 2

تعمیر مادربرد لپ تاپ سونی

تعمیر مادربرد لپ تاپ سونی از سرویس ها مهم و حیاتی در واحد تعمیر لپ تاپ سونی میباشد. مادربرد از وسیع ترین و مهم‌ترین قطعات یک لپ تاپ میباشد. سیستم عصبی لپ تاپ میباشد. بدون مادربرد یا این که در صورت خرابی آن هیچ قطعه ای در لپ تاپ و در تمام سیستم های رایانه ای عملکرد ندارد. برای اینکه بقیه قطعات بتوانند به درستی عمل نمایند، به مادربرد نیاز داریم. هر مورد از قطعات یا روی مادربرد نصب می گردند یا این که به مادربرد اتصال داده میشوند. مادربورد قطعه ای بسیار پیچیده میباشد که تمام داده های سیستم در آن جریان دارد. به همین دلایل میباشد که تعمیر مادربرد لپ تاپ سونی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار‌است. برای تعمیر این قطعه بایستی سعی آن و اجزای متعلق به آن را به خوبی بشناسیم تا بتوانیم بعداز یک عیب یابی ظریف مسیر تعمیر را گزینش و اجرا کنیم.

تعمیر مادربرد لپ تاپ سونی
تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ سونی

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ سونی

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ سونی مثال ای دیگر از سرویس ها واحد تعمیر لپ تاپ sony میباشد. کارت گرافیک نیز قطعه بسیار مهمی در لپ تاپ میباشد. رابطه بی واسطه تلاش این قطعه با صفحه نمایش دستگاه درجه اهمیت آن را صد چندان مینماید. هر گونه خرابی و مشکل در کارت گرافیک بازدارنده از استعمال از دستگاه می‌شود. خرابی های این قطعه علل متفاوتی دارااست که می بایست بعد از عیب یابی درست و صحیح، نسبت به تعمیر آن مبادرت کرد.

هیچ زمان پیشنهاد نمی‌‌کنیم که شخصا به باز‌نگری کارت گرافیک بپردازید. برای تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ سونی شیوه های زیادی توصیه میشود که اکثر اوقات آن‌ها موقتی میباشد. در واحد تخصصی تعمیر لپ تاپ سونی از ابزارهای ماهر برای تعمیر قطعی و دائمی این قطعه مصرف شود؛ در‌این واحد با به کار گیری از امروزی ترین و توسعه یافته ترین فناوری های موجود برای افزایش کارت گرافیک یا این که تعمیر و تعویض آن هر آنچه که نیاز باشد، انجام می گردد

 

درخواست تعمیرات آنلاین

به جهت راحتی شما عزیزان راه های زیادی برای ارتباط با ما برایتان قرار داده ایم.

یکی از این راه ها ارتباط آنلاین با کارشناسان ماست

فرم روبرو را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در کمتر از 5 دقیقه با شما تماس بگیرند

تعمیرات سخت افزار و نرم افزار لپ تاپ سونی

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سونی با در دست داشتن امکانات بروز و تکنسین های باتجربه، محلی مطلوب برای تعمیرات لپ تاپ سونی وایو میباشد. تعمیرات سخت افزاری سونی وایو با قطعات اورجینال و اصلی انجام میشود. همینطور در تعویض چیپ ها از دستگاه BGA و آخرین متدها به کار گیری می شود. این واحد تعمیرات، توان تعمیر هرگونه نقص‌ سخت افزاری را دارا می‌باشد.

تعمیرات نرم افزاری لپ تاپ سونی وایو ، تعمیر لپ تاپ سونی وایو، تعمیر تخصصی اپلیکیشن لپ تاپ سونی وایو، ویروس کشی لپ تاپ سونی وایو. تعمیر نرم افزاری لپ تاپ سونی وایو در واحد تعمیرات لپ تاپ سونی وایو به صورت کاملا تخصصی و با به کار گیری از سیستم عامل ها و نرم افزارهای اورجینال صورت می پذیرد. افزایش بهره وری سیستم، افزایش سرعت سیستم، ترمیم بوت، نصب ویندوز، نصب آنتی ویروس، نصب نرم افزارهای تخصصی و … از جمله کار های تخصصی نرم افزاری گروه می‌باشد.

تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ سونی
تعویض باتری لپ تاپ سونی

تعویض باتری لپ تاپ سونی

منبع اصلی تامین انرژی در وسیله های الکترونیکی مثل لپ تاپ های سونی باتری آنها میباشد که در صورت خرابی ممکن است ایراداتی را برای لپ تاپ شما به وجود بیاورد . از این ایرادات میتوان به خاموشی کامل لپ تاپ و یا شارژ نشدن آن اشاره نمود. همچنین استفاده از باتری خراب را به دلیل اینکه میتواند به برد لپ تاپ شما آسیب وارد کند به هیچ عنوان توصیه نمینماییم.

در صورتی که احساس میکنید باتری لپ تاپ شما خراب شده است میتوانید آن را جدا کرده و با شارژر لپ تاپ را روشن کنید . اگر لپ تاپ شما روشن شد مشخص میشود که باتری شما مشکل دارد. برای خرید باتری میتوانید به نمایندگی تعمیرات سونی مراجعه کنید و پس از خرید گارانتی معتبر دریافت نمایید.

سوالات متداول درمورد نمایندگی تعمیرات لپ تاپ سونی